HomeStiriOana Roman, acuzată că are datorii la o clinică medicală! Primele declarații...

Oana Roman, acuzată că are datorii la o clinică medicală! Primele declarații ale vedetei după ce a fost pusă la zid

Oana Roman a fost pusă sub acuzare că nu și-a achitat serviciile unei clinici medicale, dar vedeta a răbufnit în fața acuzațiilor. Ea a explicat că a uitat să plătească din cauza unor momente grele pe care le-a traversat după decesul mamei sale, Mioara Roman. Cu toate acestea, modul în care angajații clinicii s-au adresat ei a fost o dezamăgire profundă.

Perioada recentă nu a fost deloc ușoară pentru Oana Roman, deoarece și-a pierdut mama pe care o iubea enorm. Pe lângă suferința grea prin care a trecut, fiica lui Petre Roman s-a ocupat de înmormântarea și de pomenile necesare după deces. Astfel, a avut multe pe cap și a uitat să achite două ședințe de terapie. Ulterior, a fost contactată de un reprezentant al clinicii medicale care i-a amintit că trebuie să plătească. Cu toate acestea, abordarea angajatului nu a fost pe placul ei.

Oana Roman, cunoscută și pentru implicarea sa în mediul online, împărtășește des situațiile mai puțin plăcute din viața sa cu urmăritorii săi. Recent, a povestit un episod dezamăgitor prin care a trecut, oferind în același timp și un sfat oamenilor care lucrează cu clienți.

„Dacă lucrați în domeniul relaționării cu publicul, este esențial să aveți grijă la modul în care vă exprimați și la ce transmiteți. Felul în care vă adresați poate face diferența între a avea sau nu clienți, între a menține sau pierde o relație comercială.

În cazul meu, aveam de plătit două ședințe de terapie pe care nu le-am achitat din cauza pierderii mamei mele. Am uitat pur și simplu. Nu este o problemă să fiu reamintită că trebuie să plătesc, însă problema a fost modul în care mi s-a comunicat acest lucru”, a explicat Oana Roman pe Instagram.

Vedeta a fost profund dezamăgită de mesajul primit de la reprezentantul clinicii medicale, pe care l-a perceput ca lipsă de empatie. Ea a făcut publică și conversația cu angajatul respectiv.

„Este vorba despre o clinică care tratează pacienți, deci empatia ar trebui să fie fundamentală. Având în vedere că sunt clienta lor de mult timp, cu siguranță mă cunosc și știu prin ce am trecut.

Mesajul pe care mi l-au trimis suna cam așa: ‘Încă nu am primit plata. Mulțumim’. Puțină empatie nu strică, nu e ca și cum aș fi dispărut fără să plătesc. De asemenea, nu este dificil să mă găsești în această țară”, a adăugat Oana Roman.

Internauții nu au manifestat empatie față de situația ei. Ba mai mult, au criticat-o pentru modul în care a gestionat situația și au lăudat reprezentanții clinicii medicale pentru abordarea lor. Aceste comentarii au generat controverse și au stârnit reacții negative din partea fanilor vedetei.

Most Popular