De la faimă la faliment: Destinul tragic al lui Ghiță Ciobanu și cum a ajuns să arate acum

Ghiță Ciobanu, cunoscutul cioban transformat într-un veritabil brand de pe urma unei campanii publicitare de succes pentru Vodafone în 2013, a ajuns să fie o figură emblematică în România. Cu un talent natural pentru comunicare și o înclinație către afaceri, Ghiță a acumulat peste 438.000 de urmăritori pe Facebook și a deschis propriul magazin în București pentru a comercializa produse sub marca sa.

Adrian Botan de la McCann Bucharest, la acea vreme, a anticipat succesul acestui demers. “Era el în București, pentru că vrea să-și deschidă un magazin, pentru a vinde produse marca Ghiță. Noi o să-i facem campania. E o avanpremieră ce vă spun acum,” a declarat Botan, subliniind potențialul afacerii lui Ghiță.

Cu toate acestea, faima lui Ghiță a avut de suferit în 2018 când pagina sa de Facebook a fost ștearsă. Vedetele care altădată îi căutau compania pentru a-și crește propriul profil public au încetat să mai apară la ferma sa din Jina. Din fericire, Ghiță a avut sprijinul constant al soției sale, Andreea, care a rămas alături de el în aceste vremuri dificile. Cu doi copii de crescut, cuplul a continuat să lupte și să se descurce în ciuda adversităților.

Mai mult decât atât, în același an, Ghiță a fost implicat într-un nou capitol controversat. El și alți doi colegi din bransă au depus o plângere la DNA împotriva Ministerului Agriculturii, acuzând nereguli grave care ar putea afecta fondurile europene. Ciobanii susțineau că sunt declarate mai multe animale decât există în realitate, în scopul de a încasa ilegal subvenții.

Aceste acuzații serioase subliniază problemele persistente în administrarea fondurilor și reglementările din agricultură, scoțând în evidență determinarea lui Ghiță de a lupta pentru dreptate și transparență în industrie. Ghiță Ciobanu rămâne o figură de notorietate în comunitatea sa, reprezentând atât lupta pentru supraviețuirea micilor afaceri, cât și pentru integritatea în gestionarea resurselor naționale.

Leave a Comment

După ce a renunțat la muzică, Mihai Sturzu a făcut mari sacrificii pentru a deveni comandant de aeronavă..

Într-o discuție recentă, Mihai Sturzu a dezvăluit transformările semnificative prin care a trecut în drumul său către a deveni comandant de aeronavă, o schimbare majoră în viața sa după destrămarea trupei Hi-Q în anii 2000, alături de Dana Nălbaru și Florin Grozea. După succesul trupei, Mihai Sturzu și-a orientat atenția către o carieră complet diferită, abandonând muzica pentru a urmări pasiunea sa profundă pentru aviație.

În prezent, Mihai Sturzu este comandant de aeronavă pentru cel mai mare operator low-cost din Europa de Est, o realizare ce a necesitat acumularea a peste 3.500 de ore de zbor și trecerea unor examene riguroase. Această tranziție spectaculoasă a fost marcată de determinare și devotament, demonstrând că poate excela într-un domeniu complet diferit față de cel al muzicii.

Încă din copilărie, Mihai Sturzu a fost fascinat de aviație, viziunea sa de a zbura fiind prezentă în sufletul său chiar și în cele mai dificile momente, când pare că accesul la visele sale era o iluzie. Pasiunea pentru zbor și dorința de a naviga prin ceruri au fost motoarele care l-au ghidat în alegerea unei cariere în aviație, o decizie care i-a adus satisfacții și împlinire personală pe măsură ce a avansat în acest domeniu exigent.

Astfel, Mihai Sturzu reprezintă un exemplu de perseverență și adaptabilitate, trecând de la statutul de artist faimos la cel de comandant de aeronavă respectat, un parcurs impresionant care ilustrează capacitățile umane de a se reinventa și a urmări cu pasiune noi direcții în viață.

Leave a Comment