Multe dintre femeile care au comandat cozonaci de la Gabriela Cristea o acuză pe vedetă că le-a dezamăgit. Aceasta nu a primit cu deschidere critica, ci a preferat să șteargă toate comentariile negative și să blocheze utilizatorii online care i-au adresat reproșuri, conform informațiilor furnizate de Viperelor Vesele.
Gabriela Cristea a intrat recent în domeniul gastronomiei, transformându-și pasiunea pentru gătit într-o afacere sub numele de “Fărâma”. Sub această marcă, ea vinde în România și în alte țări membre ale UE produse preparate artizanal, cu un accent deosebit pe cozonaci, care sunt în prezent foarte căutați.
Vedeta promovează pe internet o varietate de sortimente de cozonaci, dar prețurile lor nu sunt pe placul tuturor. Deși se laudă cu calitatea și gustul memorabil al produselor sale, unele cliente nu sunt de aceeași părere. Mesajele publicate de câteva femei pe internet și preluate de Viperelor Vesele arată că există nemulțumiri serioase cu privire la calitatea cozonacilor Gabrielei Cristea.
Pe lângă acestea, există și acuzații că unele persoane au comandat cozonaci și au plătit în avans, dar nu au primit produsele la data stabilită.
În ciuda acestor feedback-uri negative, Gabriela Cristea a ales să elimine comentariile critice și să blocheze utilizatorii care le-au postat. Aceasta a stârnit indignarea publicului, iar Viperele Vesele au atras atenția asupra acestui comportament și au îndemnat consumatorii să fie vigilenți și să sesizeze autoritățile competente în cazul în care consideră că au fost înșelați.